Consultanță

Consultanţă în restaurație

Ingineria meniului

  • Analiza competitivă și studiu de piață,
  • Alcătuirea meniurilor în funcție de specificul și conceptul restaurantului,
  • Designul și prezentarea meniului,
  • Elaborarea politicii de prețuri,
  • Dezvoltarea planului de achiziții,
  • Training pentru bucătari și ospătari,
  • Organizarea operativă a procesului de producție și servire a meniului,
  • Implementarea meniului în sistemele de gestiune,
  • Realizarea planului integrat de marketing și promovare a meniului pe termen scurt și mediu.

Obiectivele principale sunt dezvoltarea strategică și profitabilitatea restaurantului. Îndeplinirea obiectivelor depinde de supervizare permanentă și evaluare periodică. De aceea, vă oferim următoarele servicii:

  • Analiza productivității meniului,
  • Evaluarea și analiza indicatorilor de performanță a restaurantului,
  • Planificarea activității raportată la rezultatele obținute.

Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).


Consultanță privind înființarea unei agenții de turism

  • Acreditări necesare,
  • Implicații financiare,
  • Costuri cu resursa umană,
  • Sisteme de rezervări folosite (diferențe, costuri).

Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).


Consultanţă în management

  • Consultanță privind întocmirea dosarului în vederea depunerii acestuia la Ministerul Turismului, pentru obținerea brevetului de turism (acte necesare, vechime în muncă etc.).

Relaţii: Daniela Gheorghiță (+40 21 5492 830).


Consultanţă privind formarea profesională

  • Informare și consiliere profesională privind alegerea programelor de formare pentru dezvoltarea în carieră,
  • Consultanţă privind alegerea programelor de formare profesională a personalului unei companii.

Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).


Consultanţă în domeniul resurselor umane

Consiliere în carieră

  • Editare CV - uri în limba română,
  • Editare scrisoare de intenţie,
  • Consultanţă privind interviul de angajare,
  • Consultanţă privind condiţiile de angajare,
  • Consultanţă privind alegerea celui mai potrivit post în funcţie de experienţă şi competenţe.

Servicii de furnizare şi management a forţei de muncă

  • Recrutare şi selecţie de personal,
  • Plasare personal în ţară,
  • Evaluarea personalului,
  • Consultanţă privind dezvoltarea performanţei personalului - Teambuilding.

Evidenţă personal

  • Administrarea dosarelor de personal,
  • Pregătirea documentaţiei necesare angajării,
  • Întocmirea contractelor de munca / acte adiţionale / decizii,
  • Completarea şi transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor,
  • Analiza posturilor şi întocmirea fişelor de post,
  • Realizarea unui sistem de proceduri si politici interne,
  • Conceperea şi actualizarea regulamentului intern,
  • Suport în soluţionarea conflictelor de muncă.

Salarizare

  • Calculul salarial lunar,
  • Întocmirea statelor de plată lunare,
  • Emiterea fluturaşilor de salariu,
  • Generarea fişierului de salarii necesar în vederea plăţii salariilor prin virament bancar,
  • Întocmirea şi transmiterea fişelor fiscale anuale,
  • Întocmirea diverselor rapoarte / situaţii statistice.

Relaţii: Virginia Gelețu (+40 21 5492 839).


Alte servicii de consultanţă

  1. Proiectare și implementare sisteme de management al:
    • Calității – ISO 9001/2008,
    • Mediului – ISO 14001/2004,
    • Sănătății și securității ocupaționale – OHSAS 18001/2007,
    • Responsabilității sociale – SA 8000/2008,
    • Siguranței alimentului – ISO 22000/2005,
    • Securității informațiilor – ISO 27001/2005.
  2. Proiectare și implementare sisteme de management pentru autorizarea / acreditarea laboratoarelor de analize / încercări – ISO 17025/2005 + A1/2007,
  3. Întocmire documentație și consultanță pentru atestarea operatorilor economici care proiectează, execută și verifică instalații electrice – Ordin ANRE nr. 23/2013,
  4. Întocmire documentație și consultanță pentru aplicarea marcajului CE – Directiva UE 93/68/CEE din 22.07.1993.

Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).

Back to Top