Consultanţă în restaurație
Ingineria meniului
- Analiza competitivă și studiu de piață,
- Alcătuirea meniurilor în funcție de specificul și conceptul restaurantului,
- Designul și prezentarea meniului,
- Elaborarea politicii de prețuri,
- Dezvoltarea planului de achiziții,
- Training pentru bucătari și ospătari,
- Organizarea operativă a procesului de producție și servire a meniului,
- Implementarea meniului în sistemele de gestiune,
- Realizarea planului integrat de marketing și promovare a meniului pe termen scurt și mediu.
Obiectivele principale sunt dezvoltarea strategică și profitabilitatea restaurantului. Îndeplinirea obiectivelor depinde de supervizare permanentă și evaluare periodică. De aceea, vă oferim următoarele servicii:
- Analiza productivității meniului,
- Evaluarea și analiza indicatorilor de performanță a restaurantului,
- Planificarea activității raportată la rezultatele obținute.
Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).
Consultanță privind înființarea unei agenții de turism
- Acreditări necesare,
- Implicații financiare,
- Costuri cu resursa umană,
- Sisteme de rezervări folosite (diferențe, costuri).
Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).
Consultanţă în management
- Consultanță privind întocmirea dosarului în vederea depunerii acestuia la Ministerul Turismului, pentru obținerea brevetului de turism (acte necesare, vechime în muncă etc.).
Relaţii: Daniela Gheorghiță (+40 21 5492 830).
Consultanţă privind formarea profesională
- Informare și consiliere profesională privind alegerea programelor de formare pentru dezvoltarea în carieră,
- Consultanţă privind alegerea programelor de formare profesională a personalului unei companii.
Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).
Consultanţă în domeniul resurselor umane
Consiliere în carieră
- Editare CV - uri în limba română,
- Editare scrisoare de intenţie,
- Consultanţă privind interviul de angajare,
- Consultanţă privind condiţiile de angajare,
- Consultanţă privind alegerea celui mai potrivit post în funcţie de experienţă şi competenţe.
Servicii de furnizare şi management a forţei de muncă
- Recrutare şi selecţie de personal,
- Plasare personal în ţară,
- Evaluarea personalului,
- Consultanţă privind dezvoltarea performanţei personalului - Teambuilding.
Evidenţă personal
- Administrarea dosarelor de personal,
- Pregătirea documentaţiei necesare angajării,
- Întocmirea contractelor de munca / acte adiţionale / decizii,
- Completarea şi transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor,
- Analiza posturilor şi întocmirea fişelor de post,
- Realizarea unui sistem de proceduri si politici interne,
- Conceperea şi actualizarea regulamentului intern,
- Suport în soluţionarea conflictelor de muncă.
Salarizare
- Calculul salarial lunar,
- Întocmirea statelor de plată lunare,
- Emiterea fluturaşilor de salariu,
- Generarea fişierului de salarii necesar în vederea plăţii salariilor prin virament bancar,
- Întocmirea şi transmiterea fişelor fiscale anuale,
- Întocmirea diverselor rapoarte / situaţii statistice.
Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).
Alte servicii de consultanţă
- Proiectare și implementare sisteme de management al:
- Calității – ISO 9001/2008,
- Mediului – ISO 14001/2004,
- Sănătății și securității ocupaționale – OHSAS 18001/2007,
- Responsabilității sociale – SA 8000/2008,
- Siguranței alimentului – ISO 22000/2005,
- Securității informațiilor – ISO 27001/2005.
- Proiectare și implementare sisteme de management pentru autorizarea / acreditarea laboratoarelor de analize / încercări – ISO 17025/2005 + A1/2007,
- Întocmire documentație și consultanță pentru atestarea operatorilor economici care proiectează, execută și verifică instalații electrice – Ordin ANRE nr. 23/2013,
- Întocmire documentație și consultanță pentru aplicarea marcajului CE – Directiva UE 93/68/CEE din 22.07.1993.
Relaţii: Georgiana Surdulescu (+40 21 5492 830).